Simply CRM ir integrēta visaptveroša platforma

Izbaudiet all-in-CRM, pārdošanas un mārketinga platformu pats

Pārvaldiet potenciālos pirkumus un darījumus

Uztveriet vairāk potenciālo pircēju un slēdziet vairāk darījumu īsākā laikā

Sliežu komunikācija

Izsekojiet zvanus, e-pastus un kontaktu vēsturi, un viņiem ir pilnīga grafika redzamība un kontrole

Automatizējiet un augiet

Izstrādājiet un izpildiet pārdošanas procesu, kas samazina laika tērēšanu

Ieskats un pārskati

Simply pielāgojamie pārskati sniedz īsu ieskatu jūsu biznesā, lai jūs varētu izmērīt veiktspēju un atrast uzlabošanas jomas

Privātums un drošība

Ziniet, kā tiek izmantoti jūsu uzņēmuma dati

Mobilās lietotnes integrācija

Piekļūstiet Simply no savas mobilās ierīces un strādājiet no jebkuras vietas!

Vai vēlaties uzzināt vairāk? Parunāsim.

Atstājiet savu vārdu un mobilā tālruņa numuru, un mēs 24 stundu laikā sazināsimies

Uzturiet sakarus ar klientiem visu diennakti

  • Sazinieties ar klientiem, izmantojot e-pastu, tiešraides tērzēšanu, sociālos medijus vai viedtālruni
  • Sekojiet potenciālajiem pircējiem, pārdošanas zvaniem un e-pasta mārketinga kampaņām
  • integrējiet visus komunikācijas datus vienā informācijas panelī
  • Pārbaudiet katras saziņas metodes efektivitāti
  • Saņemiet reāllaika paziņojumus par klientu darbībām

Ģenerējiet reāllaika datu pārskatus un analītiku

  • novērtējiet un pārvaldiet visas darbības jūsu uzņēmumā
  • Pieņemiet apzinātus lēmumus, pamatojoties uz reālā laika datiem
  • Izveidojiet daudzdimensionālas atskaites un prognozes
  • analizējiet pārdošanas datus un optimizējiet savu pieeju

Viss jūsu darbs paveikts vienā vienkāršā rīkā

Nav nepieciešama kredītkarte. Pabeigts 15 sekundēs!

  • * Nav nepieciešama kredītkarte, un tas tiek izdarīts 15 sekunžu laikā!

Automatizējiet savu biznesu

  • Ietaupiet laiku, automatizējot garlaicīgus un atkārtotus uzdevumus
  • Racionalizējiet savu vadošo darbinieku audzināšanas un mārketinga aktivitātes
  • Izmantojiet darbplūsmas, lai definētu automātiskas reakcijas uz klientu darbībām
  • Piesaistiet visas trešo pušu lietojumprogrammas, lai labāk izsekotu klientiem
  • izveidojiet pielāgotus paplašinājumus savam uzņēmumam

Īsts cilvēku atbalsts

  • 24/7 tehniskā palīdzība no mūsu ekspertu komandas
  • Daudzvalodu atbalsts dažādās valodās
  • Pieejams pa tālruni, e-pastu, tērzēšanu, tekstu un sociālajiem saziņas līdzekļiem
  • Klientu veiksmes komanda, kas izveidota, lai palīdzētu sasniegt jūsu biznesa mērķus
  • Pilnīga privātuma un GDPR atbilstība
Simply CRM: Vienkāršs risinājums sarežģītām problēmām.

Kāpēc izvēlēties Simply CRM?

  • Vienkāršākā CRM lietotāja saskarne
  • Bezmaksas konsultācijas, visaptveroša zināšanu bāze un plaša iekāpšanas programma, kas uzsāks jūsu biznesu
  • Piepūles datu pārsūtīšana un migrēšana
  • Pilnīga integrācija ar neskaitāmām trešo personu lietotnēm un sistēmām
  • Visām ierīcēm un ekrāna izmēriem optimizēta mobilā lietojumprogramma

VIEGLI INTEGRĒŠANĀS - NEVIENAM

Simply CRM integrējas ar jūsu esošais

Simply CRM ļauj jums uzreiz izveidot savienojumu ar visbiežāk izmantotajām biznesa lietotnēm, lai automatizētu darbu un optimizētu produktivitāti. Mēs gandrīz katru nedēļu sākam jaunas integrācijas, un mēs varam arī veikt pielāgotas integrācijas.
simply crm integrates with outlook
Simply CRM integrates with Google Apps
Simply CRM integrates with Microsoft Dynamics
Simply CRM integrates with econom
Simply CRM integrates with winfinans
Simply CRM integrates with Magento
Simply CRM integrates with Mailchimp
Simply CRM integrates with Mandrill
Simply CRM integrates with Sendgrid
Simply CRM integrates with Snapengage
Simply CRM integrates with Wordpress
Simply CRM integrates with Woocommerce