Arī cena ir vienkārša

Mūsu misija ir atvieglot uzņēmējdarbību. Tas attiecas arī uz cenām.

Rēķinu izdošanas periods

Rēķina valūta

Starter

Viss, kas nepieciešams perfektam CRM sākumam
Iesācēji un
mazi uzņēmumi

$ 12

per user / month,
billed annually

MĒĢINIET TAGAD!

Noklikšķiniet šeit, lai salīdzinātu plānus
  • Informācijas paneļi
    Simply CRM ļauj jums izveidot pielāgotus informācijas paneļus ar jums vissvarīgākajiem datiem.
  • Svina vadība
    Svina pārvaldība ļauj sekot izredzēm un viņu ceļojumiem pārdošanas cikla laikā.
  • Kontaktu vadība
    Importējiet savus kontaktus, sakārtojiet tos grupās, saistiet tos ar citiem ierakstiem un uzturiet kontaktus ar visiem.
  • Organizācijas vadība
    Importējiet savas organizācijas (iestādes, uzņēmumus vai grupas) un pārvaldiet tās tieši no Simply CRM informācijas paneļa.
  • Iespējas un piedāvājumi
    Apkopojiet savas iespējas, saistiet tās ar visatbilstošākajiem datiem un amatniecības pasūtījuma piedāvājumiem jūsu labākajām izredzēm.
  • Vizuāls cauruļvads
    Iepazīstiet katru klientu un sekojiet viņa ceļojumam, izmantojot viegli saprotamus grafikus un diagrammas.
  • Mobilā lietotne
    Ceļā? Nekādu problēmu! Padariet sava uzņēmuma darbu elastīgāku un saglabājiet piekļuvi klientiem visu diennakti, izmantojot mobilo lietotni Simply CRM.
  • 24/7 atbalsts
    Sazinieties ar mums, izmantojot tiešraidi, tālruni vai e-pastu. Mēs esam pieejami bez pārtraukuma, un mēs labprāt palīdzam atrisināt visas problēmas, kas jums varētu rasties.

Professional POPULĀRĀKAIS

Pilna pārdošanas vadība, komandas, finanses un pārskati
Izveidoti
uzņēmumi

$ 21

per user / month,
billed annually

MĒĢINIET TAGAD!

Noklikšķiniet šeit, lai salīdzinātu plānus
Viss Starter plānā, kā arī vēl daudz vairāk:
  • Rēķini un citāti
    Simply CRM ļauj jums piedāvāt pielāgotas cenas un izveidot rēķinus, lai tie atbilstu pārdošanas piedāvājumiem. Racionalizē jūsu rēķinus, izmantojot automātiskos maksājumus.
  • Pārdošanas pasūtījumi
    Izgatavojiet pārdošanas pasūtījumus un automātiski atjauniniet krājumus, kad pārdodat.
  • Produkti un pakalpojumi
    Produktu un pakalpojumu moduļi ļauj organizēt uzņēmuma piedāvājumus, izstrādājot skaidru pārdošanā esošo produktu un pakalpojumu struktūru.
  • Cenu grāmatas
    Grāmata, kurā visiem piegādātājiem ir norādītas preces parastās cenas.
  • Pakalpojumu līgumi
    Pēc pārdošanas veikšanas pakalpojumu līgumi ļauj ātri noteikt attiecības starp jūsu uzņēmumu un klientiem.
  • Pirkuma pasūtījumi
    Pirkuma pasūtījumi ļauj pārvaldīt piegādātājus un ātri atjaunināt krājumus.
  • Pārdevēja vadība
    Simply CRM ļauj jums izveidot informācijas paneli, lai pārvaldītu savus pārdevējus un labāk izprastu piedāvājumu un pieprasījumu.
  • Kampaņas
    Sekojiet pārdošanas un mārketinga kampaņu efektivitātei, izmantojot jaudīgus grafikus un informācijas paneļus. Palīdz jums optimizēt savus izdevumus.
  • Projekti
    Projekti ļauj sakārtot uzdevumus un uzdevumus grupās, piešķirt prioritātes līmeņus un pārvaldīt darba procesus.
  • Web formas
    Simply tīmekļa veidlapas ļauj jums izveidot pievilcīgas lapas galvenajām lapām. Ātri un efektīvi apkopojiet klienta informāciju.
  • Palīdzības dienests un atbalsta biļetes
    Iebūvētais palīdzības dienests un atbalsta biļetes ļauj ar Simply CRM informācijas paneļa palīdzību apspriest un atrisināt katru klienta problēmu.
  • FAQ's
    Izveidojiet bieži uzdoto jautājumu datu bāzi, lai klientiem nodrošinātu ātru un ērtu atbalstu.
  • Pilns pārskats
    Mūsu pārskatu funkcija apkopo visus jūsu datus visaptverošos pārskatos, lai jūsu uzņēmumos atvieglotu uz datiem balstītu lēmumu pieņemšanu.
  • Uzlabotas atļaujas un lietotāju profili
    Iestatiet pielāgotas piekļuves tiesības, lai noteiktu, kurš var piekļūt kādam saturam jūsu Simply informācijas panelī.
  • E-pasta integrācija
    Simply CRM tiek integrēts ar populārākajiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Gmail, Yahoo, Outlook un daudziem citiem.
  • Automatizācija
    Mūsu automatizācijas funkcijas ļauj iestatīt darbplūsmas, lai automatizētu monotonus un atkārtotus uzdevumus, piemēram, klientu iekāpšanu un norēķinu procesus.
  • Darbplūsmas
    Darbplūsmas ļauj izveidot pielāgotus darba procesus, kas tiks izpildīti automātiski, tiklīdz būs izpildīti nosacījumi.
  • Pamatintegrācijas
    Simply CRM integrējas ar dažādām sistēmām, ieskaitot G Suite, WordPress, WooCommerce, MailChimp un daudzām citām.

Enterprise

Dziļa integrācija, pielāgoti procesi un automatizācija
Uzlaboti
uzņēmumi

$ 38

per user / month,
billed annually

MĒĢINIET TAGAD!

Noklikšķiniet šeit, lai salīdzinātu plānus
Viss Professional plānā, kā arī vēl daudz vairāk:
  • Uzvedības prognozēšana (AI)
    Izmantojiet mūsu jaudīgo AI tehnoloģiju, lai prognozētu klientu uzvedību un pielāgotu pieeju katram klientam.
  • Pielāgotas pogas un izkārtojumi
    Kā pilnībā elastīga sistēma, Simply CRM ļauj pielāgot pogu, izkārtojumu un pārskatu izskatu paneļa paneļos.
  • ERP integrācijas
    Iekļaujiet ERP datus Simply CRM vai otrādi, lai izveidotu visaptverošu pārskatu par jūsu uzņēmuma datiem.
  • VOIP telefonija
    Simply CRM atbalsta VOIP telefoniju, ļaujot nosūtīt un saņemt balss ziņojumus tieši no paneļa.
  • API integrācija
    Ja jums ir jāpielāgo sistēma un jāpievieno jaunas funkcijas, varat izmantot API, lai Simply CRM informācijas paneli savienotu ar dažādām lietotnēm un programmām.

Pielāgota
būve

Vai jums nepieciešama pilnībā pielāgota integrācija?

Mēs varam atrisināt lielāko daļu biznesa prasību, pat sarežģītākās.

Sazinieties ar mums, lai uzzinātu prasības

* Visas cenas ir norādītas bez PVN

Visos plānos ietilpst

Saderīgs ar GDPR
US un EU datu centri
Apple + Android mobilās lietotnes
Liela daļa lietotņu un integrāciju
Atvērt API
Diennakts atbalsts (tērzēšana un e-pasts)

Samaziniet centienus un ietaupiet laiku

“Ļoti ērti lietojams un vienkārši sadarbojams caur. Simply CRM palīdzēja mums attīstīt biznesu, optimizējot procesus un samazinot centienus un tādējādi ietaupot laiku. Lieliski darbojas biznesa attīstībā, pārdošanā un klientu pārvaldībā.”

Dave Cornblum

CEO at Blaster Web

Uzlabota produktivitāte

“Izcila vienkāršība un lielisks izpildījums. Simply CRM ir nodrošinājis risinājumus visām mūsu esošajām biznesa problēmām. Ļoti ieteicams, ja jūs veicat uzņēmējdarbību ar daudzām ieinteresētajām personām. Kopumā tas ir uzlabojis produktivitāti.”

Luca Marcess

founder of Beautifeye

Vai vēlaties mums kaut ko pajautāt?

Atstājiet savu tālruņa numuru, lai mēs varētu jums palīdzēt labāk.

Bieži uzdotie jautājumi

Kā es varu sākt?

Varat izveidot vienkārši izmēģinājuma versiju bez maksas un bez cenas iesiešanas, un šeit jūs uzreiz piekļūsit savai savas versijas vietnei. pilna CRM sistēma , un tagad varat izmēģināt, kā tā darbojas. Jūsu piekļuve ilgst 30 dienas, un sistēmā izveidotos datus un procesus var viegli pārvietot uz apmaksātu Simply versiju.

Vai to vienkārši var izmantot ne tikai pārdošanai?

Jā, mūsu uzmanības centrā ir daudz dažādu nozaru, un sistēmu var pielāgot tieši tam, kas jums nepieciešams. Mums ir vairāki uzņēmumi ar pārdošanas procesiem, bet arī daudzas dalībnieku asociācijas un uzņēmumi, kas iekasē kvotas.

Kas man saistās?

Jūs nesaistāt sevi, izmēģinot sistēmu 30 dienas, tāpēc jūs varat izveidot sevi bez kredītkartes.

Vai var vienkārši integrēt ar citām manām sistēmām?

Simply ļoti elastīga sistēma, un būtībā nav nekā, ko mēs nevarētu integrēt – piemēram, mums ir standarta integrācija Mailchimp un E-conomic.

Tomēr dažas integrācijas var kļūt ļoti sarežģīts un tādējādi dārgs, un šajos gadījumos mēs esam arī pieejami, lai konsultētu jūs par alternatīviem risinājumiem.

Vai jūs varat man palīdzēt sākt darbu?

Visi Simply platformas klienti saņem palīdzību darba sākšanā – iespējams, ir iespējams apstrādāt procesus, pielāgot sistēmu jūsu vajadzībām vai integrēt ar grāmatvedības sistēmu. Kā jaunam klientam jums ir 2 stundas bezmaksas atbalsta šajā virzienā, un jūs vienmēr varat iegādāties papildu stundas par zemu cenu.

Visi mani dati ir citā sistēmā, kā ar viņiem?

Mēs palīdzam importēt jūsu datus sistēmā kā divu stundu bezmaksas konsultantu palīdzības daļu, ko saņem visi jaunie klienti. Dažos gadījumos mums vienkārši jāparāda, kā rīkoties pats, savukārt citos gadījumos mēs arī palīdzam iegūt datus no citām sistēmām vai jūsu vecajām Excel lapām – tas ir kaut kas kopīgs.

Vai mani dati ir drošībā?

Jūsu dati mums ir neticami svarīgi, un tāpēc mūsu sistēmas dublē daudzos dažādos diapazonos un dažādās pasaules vietās.

Sāciet tūlīt!

Reģistrējieties, lai 30 dienas izmēģinātu Simply CRM <br> - kredītkarte nav nepieciešama.

  • * Nav nepieciešama kredītkarte, un tas tiek izdarīts 15 sekunžu laikā!

IESPĒJAS

  • Contacts
  • Sales
  • Calendar
  • Project Management

Vienkārša, pieņemama cena

Sākot no 12$ / mēnesī