Privātuma politika

Šī politika ir spēkā starp jums, šīs vietnes lietotāju un šīs vietnes īpašnieku un nodrošinātāju Simply Consulting ApS. Šī politika attiecas uz visu mūsu apkopoto datu izmantošanu saistībā ar jūsu vietnes un mūsu pakalpojumu izmantošanu. Šī politika pēdējo reizi tika atjaunināta 2020. gada 12. septembrī.

Regulu

Šī datu aizsardzības politika attiecas uz Simply Consulting ApS pakalpojumiem. Ja jūs dzīvojat Eiropas Ekonomikas zonā, Regula (ES) 2016/679 (Vispārīgā datu aizsardzības regula) ir Eiropas regula, Dānijā – Dānijas Likums par datu aizsardzību (“Dānijas datu aizsardzības likums”).

Kontrolieris

Simply Consulting ApS ar CVR: 33970080 no Vesterbrogade 26, 1620 København V, Dānija ir jūsu personas datu pārzinis.

Uzraudzības iestāde

Dānijas Datu aizsardzības aģentūra (DPA) Dānijā mums ir attiecīgā iestāde datu aizsardzības jautājumos. Jums ir tiesības jebkurā laikā iesniegt sūdzību DAI (www.datatilsynet.dk). Mēs tomēr novērtētu iespēju tikt galā ar jūsu bažām, pirms vērsieties DAI, tāpēc, lūdzu, vispirms sazinieties ar mums.

Precizitāte

Ir svarīgi, lai mūsu rīcībā esošie dati par jums būtu precīzi un aktuāli, tāpēc, lūdzu, informējiet mūs par visām izmaiņām jūsu personas datos.

Bērnu dati

Mūsu vietne nav paredzēta bērniem, un mēs apzināti neapkopojam datus, kas attiecas uz bērniem.

Kas ir personas dati?

Personas dati attiecas uz jebkādu informāciju, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisku personu (“Personas dati”).

Kādus datus mēs vācam?

Mēs varam apkopot datus vai lūgt sniegt noteiktus datus, kad izmantojat mūsu vietni un pakalpojumus. Avoti, no kuriem mēs vācam personas datus, ir:

  • Dati, kas savākti tieši no jums vai jūsu ierīces un attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisku personu (“Datu subjekts”), un tie var ietvert tiešos identifikatorus, piemēram, vārdu, adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru.
  • Dati, kas apkopoti tiešsaistē vai izmantojot netiešus identifikatorus, piemēram, pieteikšanās konta numuru, pieteikšanās paroli, maksājuma informāciju vai IP adresi.
  • Savāktie dati ir saistīti, piemēram, ja esat izmantojis mūsu pakalpojumu un vēlāk mūs atkal izvēlējāties, mēs saistīsim jūsu datus un šos saistītos datus uzskatīsim par personas datiem.

Mēs kārtojam apkopotos personas datus kā konta datus un norēķinu datus.

Konta dati ir viss nepieciešamais, lai izveidotu jūsu kontu, un tie ietver jūsu e-pasta adresi un lietotājvārdu, kā arī informāciju, kas saistīta ar mūsu pakalpojumiem, piemēram, licences atslēgas, jūsu vārdu un uzvārdu, jūsu uzņēmuma adresi un tālruņa numuru.

Norēķinu dati ir viss, kas mums nepieciešams, lai iestatītu jūsu maksājumu, ieskaitot jūsu vārdu, e-pasta adresi, maskētu kredītkartes numuru un noteiktos apstākļos norēķinu adresi un tālruņa numuru, ja tas vēl nav apkopots.

Kā aprakstīts iepriekš, mēs saistām datus un, ja mēs jau esam apkopojuši dažus no jūsu datiem, mēs jums lūgsim tikai atlikušos datus, kas nepieciešami, lai veiktu pakalpojumu, par kuru noslēgts līgums.

Kā tiek vākti personas dati

Mēs apkopojam personas datus šādos veidos:

Tieša mijiedarbībaJūs varat sniegt personas datus, aizpildot tiešsaistes veidlapas, pieprasot produktus / pakalpojumus, abonējot mūsu pakalpojumus, izveidojot lietotāja kontu, pievienojoties mūsu adresātu sarakstam, izmantojot mūsu atsauksmju veidlapu vai citādi vai sazinoties ar mums (pa pastu, tālruni vai e-pastu)
Automatizēta tehnoloģijaMēs automātiski apkopojam personas datus (tehniskos un lietojuma), kad pārlūkojat mūsu vietni vai mijiedarbojaties ar to, izmantojot sīkdatnes un citas līdzīgas tehnoloģijas. Mēs varam saņemt arī tehniskos datus par jums, ja apmeklējat citas vietnes, kurās tiek izmantotas mūsu sīkdatnes.

Uz kāda pamata mēs izmantojam personas datus?

Mēs izmantojam jūsu personas datus šādiem mērķiem un šādu iemeslu dēļ:

  • Pamatojoties uz mūsu līguma izpildi (kad jūs pērkat mūsu pakalpojumu)
  • Pamatojoties uz jūsu piekrišanu (kad jūs abonējat mūsu biļetenu)
  • Pamatojoties uz juridiskām saistībām (tādām saistībām kā nodokļi, grāmatvedība, naudas atmazgāšanas apkarošana vai ja tiesa vai cita iestāde mums to lūdz)
  • Pamatojoties uz mūsu likumīgajām interesēm (par saziņu par mūsu pakalpojumu drošību, privātumu un veiktspējas uzlabošanu. Vai arī par mūsu likumīgo tiesību nodibināšanu, izmantošanu vai aizstāvēšanu.)

Protams, pirms paļauties uz kādu no šīm likumīgajām interesēm, mēs tās līdzsvarojam ar jūsu interesēm un pārliecināmies, ka tās ir pietiekami pārliecinošas un neradīs nepamatotu kaitējumu.

Kad mēs izpaužam jūsu personas datus?

Mēs atklājam jūsu personas datus, atbildot uz jūsu uzņēmējdarbības pieprasījumu vai informācijas pieprasījumu mūsu uzņēmumā, lai sniegtu vislabāko iespējamo pakalpojumu un mūsu likumīgās interesēs.

Mēs varam kopīgot jūsu informāciju ar organizācijām, kas palīdz mums sniegt šajā datu aizsardzības politikā aprakstītos pakalpojumus un kuras var apstrādāt šādus datus mūsu vārdā un saskaņā ar šo datu aizsardzības politiku, lai atbalstītu šo vietni un mūsu pakalpojumus. Piemēram, ar citiem mūsu juridiskajiem konsultantiem.

Mēs varam koplietot informāciju arī ar mūsu drošo maksājumu vārtejas nodrošinātāju, un jums, iespējams, būs jāsniedz kredītkartes vai debetkartes informācija tieši pakalpojumu sniedzējam, lai apstrādātu maksājuma informāciju un autorizētu maksājumu, izmantojot drošu saiti.

Informācija, kuru jūs sniedzat šādos gadījumos, nav mūsu kontrolē, un uz to attiecas maksājumu vārtejas nodrošinātāja paša konfidencialitātes paziņojums un pakalpojumu sniegšanas noteikumi.

Attiecībā uz informāciju, kas iegūta par jums, izmantojot mūsu vietni, mēs varam kopīgot sīkfailu identifikatoru un IP datus ar analītisko un reklāmas tīkla pakalpojumu sniedzējiem, lai palīdzētu mums uzlabot un optimizēt mūsu vietni, uz kuru attiecas mūsu Sīkdatņu politika.

Mēs varam izpaust personisko informāciju citos apstākļos, piemēram, ja jūs tam piekrītat vai ja likums, tiesas rīkojums, juridisks pienākums vai pārvaldes iestāde mums to lūdz. Ja mērķis ir krāpšanas vai noziedzības novēršana vai ja tas ir nepieciešams, lai aizsargātu un aizstāvētu mūsu tiesības, īpašumu vai personisko drošību attiecībā uz mūsu darbiniekiem, vietni un tās lietotājiem.

Datu saglabāšana

Mēs glabāsim jūsu personas datus tikai tik ilgi, cik nepieciešams, lai izpildītu mērķus, kuriem tos apkopojām, tostarp visu juridisko, grāmatvedības vai pārskatu sniegšanas prasību izpildei.

Sīkāka informācija par dažādu jūsu personas datu saglabāšanas periodiem ir pieejama mūsu saglabāšanas politikā, kuru jūs varat pieprasīt no mums. Tomēr mums juridiski ir pienākums nodokļu vajadzībām saglabāt pamatinformāciju par mūsu klientiem (tostarp kontaktinformāciju, identitāti, finanšu un darījumu datus) piecus gadus pēc tam, kad viņi vairs nav klienti.

To, cik ilgi jūsu informācija tiek glabāta un kad tā tiek iznīcināta, varat uzzināt no mūsu datu saglabāšanas politikas, kuru varat pieprasīt, izmantojot mūsu saziņas veidlapu.

Jūsu tiesības

Jums ir tiesības:

  • informācija par jūsu personas datu apstrādi
  • iegūt piekļuvi personas datiem, kas tiek turēti par jums
  • lūgt labot nepareizus, neprecīzus vai nepilnīgus personas datus
  • pieprasīt, lai personas dati tiktu dzēsti, kad tie vairs nav vajadzīgi vai ja to apstrāde ir nelikumīga
  • iebilst pret jūsu personas datu apstrādi mārketinga nolūkos vai tādu iemeslu dēļ, kas saistīti ar jūsu konkrēto situāciju
  • pieprasīt ierobežot jūsu personas datu apstrādi īpašos gadījumos
  • saņemt savus personas datus mašīnlasāmā formātā un nosūtīt tos citam kontrolierim (“datu pārnesamība”)
  • pieprasīt, lai lēmumus, kas balstīti uz automatizētu apstrādi uz jums vai būtiski ietekmē jūs, un pamatojoties uz jūsu personas datiem, pieņem fiziskas personas, ne tikai datori. Arī šajā gadījumā jums ir tiesības izteikt savu viedokli un apstrīdēt lēmumu
  • Ja jūsu personiskās informācijas apstrāde ir balstīta uz piekrišanu, jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt šo piekrišanu, izmantojot mūsu saziņas veidlapu.

Ja uzskatāt, ka jūsu pieprasījums nav apmierinoši atrisināts, varat vērsties vietējā datu aizsardzības iestādē. Dānijas Datu aizsardzības aģentūra (DPA) ir uzraudzības iestāde Dānijā un attiecas uz Simply Consulting ApS.

Kā mēs aizsargājam jūsu personas datus?

Mēs aizsargājam jūsu datus, izmantojot vismodernākās tehniskās un fiziskās garantijas, un mēs izmantojam stingru politikas, konfidencialitātes līgumu, digitālo drošības pasākumu un procedūru sistēmu, lai nodrošinātu visaugstāko administratīvās aizsardzības līmeni.

Sīkāk, lai piekļūtu mūsu datu bāzei, lietotājam jābūt autorizētam, viņš tiek apstrīdēts, izmantojot divvirzienu autentifikācijas sistēmu, un izmanto šifrētu VPN. Personas datu noņemšana no mūsu atrašanās vietas ir aizliegta un ļoti sarežģīta, izmantojot sarežģītu šifrēšanas sistēmu. Mēs izmantojam vismodernāko pretvīrusu un pret ļaunprātīgu programmatūru programmatūru un atjauninātu ugunsmūra aizsardzību. Turklāt pilnvarotam personālam ir jābūt likumīgai vajadzībai zināt intereses, piemēram, būt kontaktpersonai vai apkalpot jūsu lietotāja kontu.

Datus, kurus mēs no jums vācam, var uzglabāt mūsu serveros Dānijā, piemērojot tam piemērotus tehniskos un organizatoriskos drošības pasākumus. Visos gadījumos mēs ievērojam vispārīgi augstus datu aizsardzības standartus un uzlabotus drošības pasākumus, lai aizsargātu mums iesniegtos personas datus gan pārsūtīšanas laikā, gan pēc to saņemšanas.

Lai izmantotu kādas no jūsu tiesībām vai ja jums ir kādi jautājumi vai sūdzības par mūsu personas datu un šīs politikas izmantošanu, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot mūsu saziņas veidlapu.

Starptautiskie pārskaitījumi

Mēs nenododam jūsu personas datus ārpus Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ).

Automatizēta lēmumu pieņemšana un profilēšana

Mēs neizmantojam automatizāciju lēmumu pieņemšanā un profilēšanā

Izmaiņas

Šī datu aizsardzības politika un mūsu apņemšanās aizsargāt jūsu personas datu privātumu var izraisīt izmaiņas šajā datu aizsardzības politikā. Lūdzu, regulāri pārskatiet šo datu aizsardzības politiku, lai būtu informēts par visām izmaiņām.

Vaicājumi un sūdzības

Visi komentāri vai jautājumi par šo politiku jānosūta mums, izmantojot šo kontaktinformāciju.

Simply Consulting ApS
Vesterbrogade 26
1620 København V
Denmark
CVR: 33970080
info@simply-crm.com

Ja uzskatāt, ka mēs neesam ievērojuši šo politiku vai rīkojušies citādi, kā vien saskaņā ar datu aizsardzības likumiem, jums par to jāinformē.